Thursday, February 14, 2008

DPPKJ EDAR RISALAH BERKENAAN HARI VALENTINE DI SUNWAY PIRAMID.


Walaupun parlimen telah dibubarkan dan semua parti politik pelbagai sayap sudah semakin sibuk membuat kerja-kerja pilihanraya, namun ianya tidak membuatkan Dewan Pemuda Pas Kawasan Kelana Jaya lupa akan tanggungjawab mereka berdakwah kepada masyarakat khususnya golongan remaja.

Sebentar tadi sempena sambutan Hari Valentine atau Hari Kekasih, DPPKJ telah turun ke Sunway Piramid, mendekati golongan remaja khususnya anak muda Islam memberikan mesej dakwah kepada mereka berkenaaan sambutan Hari Valentine.

Usaha ini dibuat atas kesedaran bahawa masih ramai lagi anak muda Islam di negara ini yang tidak tahu akan di sebalik sambutan Hari Kekasih ini, mereka yang rata-ratanya anak muda berketurunan Melayu ini mudah terikut-ikut dengan budaya barat akibat daripada publisiti oleh pihak media sendiri.

Oleh itu penyebaran risalah ini dapat memberi pendedahan kepada mereka berkenaan bahayanya sambutan Hari Valentine ini kepada generasi muslim. Program yang bermula selepas Isya' telah disambut baik oleh anak-anak muda di situ yang sedia untuk menerima risalah yang dihulurkan dan sudi meluangkan masa untuk membacanya.

No comments: