Wednesday, February 13, 2008

PEMBUBARAN PARLIMEN DAN PILIHANRAYA UMUM KE-12.

Setelah sekian lama bermain teka-teki akhirnya tengah hari tadi Perdana Menteri, Datuk Seri Abdullah Ahmad Badawi telah pun mengumumkan tentang pembubaran parlimen bagi mengadakan pilihanraya umum kali ke-12. Sehubungan dengan itu Dewan Pemuda Pas Kawasan Kelana Jaya telah pun bersedia untuk menggerakkan jentera sayap pemuda bersama-sama dengan pakatan alternatif iaitu Parti Keadilan Rakyat bagi menghadapi persaingan yang dijangkakan sengit pada pilihanraya kali ini.

Di sini kami Dewan Pemuda Pas Kawasan Kelana Jaya sedia untuk mencurahkan sepenuh tenaga kami walaupun siapa juga yang bertanding bagi berhadapan dengan calon daripada Barisan Nasional. Maka di sini juga kami menyeru kepada masyarakat di Parlimen Kelana Jaya ini agar menggunakan kesempatan ini untuk melakukan perubahan dalam tampuk pemerintahan negara. Negara kita telah dihimpit oleh pelbagai masalah yang serius akibat daripada kelemahan kepimpinan yang ada sekarang ini. Maka pada masa pilihanraya inilah kita harus menggunakan kuasa yang ada pada kita sebagai rakyat untuk menukar parti pemerintah yang ada demi masa hadapan generasi kita akan datang.

Akhir sekali marilah kita sama-sama berdoa agar Allah memberi pertolongan dan seterusnya mengurniakan kemenangan kepada mereka yang berjuang untuk menegakkan Islam serta keadilan di negara ini.

No comments: